Ana içeriğe atla

Nitelikli

MİNİ EKMEK TARİFİ

Herkese Merhaba :) Karantina günleri ile hemen hemen hepimizin hayatına giren  ekmek serüveni beni daha da önce yakalamıştı. Eşimin görevi sebebiyle köy hayatına giriş yapınca, en yakın bakkal da 5 km uzaklıkta olunca iş başa düştü :) Ekmeğimizi, yoğurdumuzu, peynirimizi, çökeleğimizi kendimiz yapar olduk. Başta bu kadar güzel olmuyorlardı tabii ki, deneye yanıla, ekleye çıkara sonunda her seferinde tutan ve bayılarak tükettiğimiz ekmek tarifimi bulmuş oldum. Sıfır katkı maddesi ile, içeriğini bildiğiniz leziz ekmekleriniz olacak. Ben yapacağım zaman biraz fazla yapıp buzluğa atıyorum ve tüketeceğimiz zamandan yarım saat önce çıkarıp çözdürüyorum. Küçük oldukları için çok çabuk çözünüyorlar. Mikrodalga fırınınız var ise bu süre iki dakikaya düşecektir. Hadi gelin tarife geçelim:) Malzemelerimiz; 8 su bardağı un 650 ml ılık su 3 yemek kaşığı instant maya 1 tatlı kaşığı şeker 2,5 tatlı kaşığı tuz Tüm gereken malzemeler bu kadar. İlk olarak ılık suyumuzu bir kaba alıp içerisine mayay

TATLI TELAŞLAR :)


Herkese kucak dolusu sevgiler :)

          Dün akşam sıralarında instagramdan ve pudradan bir post yayınlamıştım ve bu aralar buraları boş bıraktığımdan bahsetmiştim. Gerçekten her an buraya yazamadığım için vicdanım sızladı ama gerçekten yoğun zamanlar geçirdim. Aslında tariflerimi evde yaptım, resimlerini çektim, hazırlıklarını yaptım ama bir türlü düzenlemelerini yapmak için bilgisayar başına geçemedim :( Beni merak edenleriniz oldu mu, neden paylaşım gelmiyor diyeniniz oldu mu, beni bu kadar takip ettiniz mi, sevdiniz mi bilmiyorum :) Ama ben hep beni bekliyorsunuz gibi hissedip yazamadığım için bana kızacaksınız diye düşündüm :) Eğer yine de daha küçücük olan blogumda beni fark edip sevdiyseniz ne mutlu bana. Şimdi gelelim burayı aksatma sebebime :) Neden uzak kaldım neden telaşlı yoğun günler geçirdim :)




          Evet, resimden de anlaşıldığı üzere bu aralar söz- nişan hazırlığı içerisine girmiş bulunmaktayım :) Tam tarihimiz malesef belli değil, çünkü bazı aşamaların beklentisi içerisindeyiz. Ama eğer beklenilen şeyler gerçekleşirse pat diye söz-nişan yapmayı düşünüyoruz. Bu yüzden de elimiz ayağımız birbirine girmesin diye bu bohçalar, çeyizlikler telaşına girdik :) Bu yollardan geçenler ya da tam da benim gibi bu dönemi yaşayanlar içimden geçenleri çok iyi anlarlar. Çok mutluyum, çok telaşlıyım, her şey tam ve eksiksiz olsun istiyorum bu sefer strese giriyorum falan filan :) E bu kadar yabancısı olduğum çeyiz bohça işine girince de, ne nasıl yapılır diye pinterestler, youtube videoları, blog yazıları derken kapı kapı gezmeye başladım. Bu sektör tam bir derya denizmiş, biR başladımı bitmek bilmiyor. Kendimi kaptırınca da çıkması biraz zor oldu. Hem burayı fazla boşladığım için hem de burayı aile gibi samimi bir platform olarak gördüğüm için size yaşadığım şu anı paylaşmak beni daha yakından tanımanızı istedim.

          Öyle garip duygular içindeyim ki, nasıl anlatayım bilmiyorum. Bu hazırlıklar çok güzel herkesin hayali biliyorum. Ama bir yandan beklediğimiz şeyler gerçekleşmezse, iptal olursa diye de endişelenmiyor değilim. Bir yandan da içimde öyle bir umut var ki sanki bu sefer oldu, senin zamanın geldi, beklediğinize değdi diyor içimdeki ses. O yüzden de olacağına bu kadar inanıyorum ki hazırlıklar hızlandı. Belki çoğunuzun kızı yaşındayım belki de aynı yaşlardayız, Lütfen benim için dua edin. Ben şükretmeyi temel alıyorum hayatımda, çok şükür şu anki halimize ama dua edin ki bende hayallerime kavuşabiliyim :)

          Zaman ayırıp merak edip okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Tanışmasak da aynı yerde buluşmaktan çok mutluyum :) Kendinize çok iyi bakın, birazdan nefis bir tarif de geliyor umarım beğenirsiniz.

HOŞÇAKALIN... 

Yorumlar

  1. Hayirli ve ugurlu olsun insallah 😊.Darisi benim basıma 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , senin içinde hayırlısı olur umarım :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar