Ana içeriğe atla

Nitelikli

MİNİ EKMEK TARİFİ

Herkese Merhaba :) Karantina günleri ile hemen hemen hepimizin hayatına giren  ekmek serüveni beni daha da önce yakalamıştı. Eşimin görevi sebebiyle köy hayatına giriş yapınca, en yakın bakkal da 5 km uzaklıkta olunca iş başa düştü :) Ekmeğimizi, yoğurdumuzu, peynirimizi, çökeleğimizi kendimiz yapar olduk. Başta bu kadar güzel olmuyorlardı tabii ki, deneye yanıla, ekleye çıkara sonunda her seferinde tutan ve bayılarak tükettiğimiz ekmek tarifimi bulmuş oldum. Sıfır katkı maddesi ile, içeriğini bildiğiniz leziz ekmekleriniz olacak. Ben yapacağım zaman biraz fazla yapıp buzluğa atıyorum ve tüketeceğimiz zamandan yarım saat önce çıkarıp çözdürüyorum. Küçük oldukları için çok çabuk çözünüyorlar. Mikrodalga fırınınız var ise bu süre iki dakikaya düşecektir. Hadi gelin tarife geçelim:) Malzemelerimiz; 8 su bardağı un 650 ml ılık su 3 yemek kaşığı instant maya 1 tatlı kaşığı şeker 2,5 tatlı kaşığı tuz Tüm gereken malzemeler bu kadar. İlk olarak ılık suyumuzu bir kaba alıp içerisine mayay

FLORMAR SMOOTH TOUCH FONDOTENİ SEVDİM Mİ?



                                                                   HERKESE MERHABA!

          Bugün sizlere geçtiğimiz mayıs ayında aldığım ve uzun süre kullanıp tecrübe ettiğim fondotenden bahsetmek istedim. Bu günlerde kışın kendini iyice hissettirmeye başlamasıyla hepimiz fondoten arayışına girmişizdir diye düşünüyorum. Bende hem yazın hem bu soğuklarda deneme fırsatı bulduğum bu ürünü almayı düşünenler vardır diye düşüncelerimi paylaşmak istedim.


          İlk olarak daha net olabilmek için kendi cilt yapımdan bahsetmek istiyorum. Ben yazın sıcaklarında bile kuruyabilen, kremsiz gün geçiremeyen kupkuru bir cilde sahibim. Bu kadar kuru olmama rağmen sadece burun bölgemde yağlanmalarım oluyor. Ayrıca hassas, alerjik de bir cilde sahibim. Bazı ürünler kullandıktan beş dakika sonra kaşıntı kızarıklık yapabiliyor. 

          Gelelim ürüne... Ben bu ürünü sıcaklarda kullanmaya başladım ve akar mı yağlı yağlı durur mu diye tereddütlerim vardı. Ama bu ürünün ciltle bütünleşmesi harika. Hem renk olarak hemde yapı olarak sanki kendi tenim gibi durdu. O yaz sıcaklarında bile gün boyu deforme olmadan burun bölgemi bile yağlandırmadan günü kapattı. Kokusu da çok hafif pudramsı, benim çok beğendiğim bir kokuya sahip. Koku hassasiyeti olanları bile rahatsız edeceğini düşünmüyorum. 

          Gelelim sevmediğim yanlarına... Ben çok kuru bir cilde sahip olduğum için altına çok iyi bir nemlendirici uygulamadan kullanamadım. Nemlendirici kullanmadığım günler çenemde, alnımda pullanmalar oldu. Özellikle şu an havalarda soğuduğu için extra kuruyorum ve ürünü kullanmam zorlaştı. 

          Bu ürünü kışın kime önerirsin derseniz, kesinlikle yağlı ciltlerin almasını öneririm, çok beğeneceklerini düşünüyorum. Kuru ciltler ise yazın ya da benim gibi yoğun nemlendirici ile kışın kullanabilir. Gözenekleri çok güzel kapatıyor ve maske gibi bir görünüm vermiyor. 

          Benim bu ürünle ilgilim tecrübem böyleydi. Umarım merak ettikleriniz için faydalı olmuştur. Daha fazlası için yorumlara sorularınızı mutlaka bırakın.

                                                    HOŞÇAKALIN :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar