Ana içeriğe atla

Nitelikli

MİNİ EKMEK TARİFİ

Herkese Merhaba :) Karantina günleri ile hemen hemen hepimizin hayatına giren  ekmek serüveni beni daha da önce yakalamıştı. Eşimin görevi sebebiyle köy hayatına giriş yapınca, en yakın bakkal da 5 km uzaklıkta olunca iş başa düştü :) Ekmeğimizi, yoğurdumuzu, peynirimizi, çökeleğimizi kendimiz yapar olduk. Başta bu kadar güzel olmuyorlardı tabii ki, deneye yanıla, ekleye çıkara sonunda her seferinde tutan ve bayılarak tükettiğimiz ekmek tarifimi bulmuş oldum. Sıfır katkı maddesi ile, içeriğini bildiğiniz leziz ekmekleriniz olacak. Ben yapacağım zaman biraz fazla yapıp buzluğa atıyorum ve tüketeceğimiz zamandan yarım saat önce çıkarıp çözdürüyorum. Küçük oldukları için çok çabuk çözünüyorlar. Mikrodalga fırınınız var ise bu süre iki dakikaya düşecektir. Hadi gelin tarife geçelim:) Malzemelerimiz; 8 su bardağı un 650 ml ılık su 3 yemek kaşığı instant maya 1 tatlı kaşığı şeker 2,5 tatlı kaşığı tuz Tüm gereken malzemeler bu kadar. İlk olarak ılık suyumuzu bir kaba alıp içerisine mayay

BULLET JOURNAL ARALIK AYI PLANI-GELİN BERABER BAŞLAYALIM:)


Herkese Merhaba!

Evet bir ayı daha geride bırakıyoruz ve bu bizim için yeni ayın düzenini hazırlamak, yeni temalar araştırmak demek :) Sizde bu arayış içindeyseniz  ne çizsem, ne eklesem yeni ay düzenime diyorsanız ya da ilk defa başlayacaksanız buyurun gelin beraber yapalım :) Yazılarımı ilk defa okuyorsanız bullet journal yazımı okumanızı tavsiye ederim. O yazıya buraya tıklayarak gidebilirsiniz. Aynı şekilde ekim-kasım ayı düzeni yazılarına da buradan ulaşabilirsiniz.



Bu ay aynı zamanda bu senenin son ayı olduğu için yılbaşı temaları ağırlıkta. Bende yılbaşı teması uyguladım. Hem renkli renkli oldu hemde yaparken çok eğlendim.Yeni ayımızın kapağını aşağıdaki gibi düzenledim. İlk olarak kurşun kalemle ne çizeceğimi belirledim. Sonrasında tükenmez kalemle çizimi tamamlayıp boyama yaptım.




Günlük planlarımda çok fazla karışıklığı sevmiyorum fakat bu sene biraz daha renkli ama yine de göz yormayacak bişi olsun istedim. Ve aşağıda gördüğünüz gibi yılbaşı ağacı süsleri gibi süslemeler yaptım.



Bu sonuç ortaya çıktı. Ben istediğimi elde etmiş oldum. Bu ay takip sayfalarımı günlerin arasına dağıtmak istemedim. Günleri tamamen bitirip takipçilere başladım. Bence daha derli toplu oldu.


Beni takip edenler bilir, uyku takibi olmazsa olmaz: )


Bu ay su takibini yılbaşı ağacı olarak düzenledim ve her günü rengarenk boyamayı düşündüğüm süsler astım.


Bu kısımlara da biraz daha özel ama takip etmem gereken konular için led lamba süsü ve farklı yıl başı ağaçları çizdim. Onları boyamak eğlenceli olacak :)


Ve tabi ki benim için bir klasik olan şükür listemde yerini aldı. 


Buraya da yine ilaçlarım, spor, yoga, kitap okuma vb. için takip sayfası hazırladım.

Evet, işte aralık ayımız da kullanıma hazır. Umarım güzel, verimli bir ay geçirirsiniz.

HOŞÇAKALIN :)




Yorumlar

Popüler Yayınlar