Ana içeriğe atla

Nitelikli

MİNİ EKMEK TARİFİ

Herkese Merhaba :) Karantina günleri ile hemen hemen hepimizin hayatına giren  ekmek serüveni beni daha da önce yakalamıştı. Eşimin görevi sebebiyle köy hayatına giriş yapınca, en yakın bakkal da 5 km uzaklıkta olunca iş başa düştü :) Ekmeğimizi, yoğurdumuzu, peynirimizi, çökeleğimizi kendimiz yapar olduk. Başta bu kadar güzel olmuyorlardı tabii ki, deneye yanıla, ekleye çıkara sonunda her seferinde tutan ve bayılarak tükettiğimiz ekmek tarifimi bulmuş oldum. Sıfır katkı maddesi ile, içeriğini bildiğiniz leziz ekmekleriniz olacak. Ben yapacağım zaman biraz fazla yapıp buzluğa atıyorum ve tüketeceğimiz zamandan yarım saat önce çıkarıp çözdürüyorum. Küçük oldukları için çok çabuk çözünüyorlar. Mikrodalga fırınınız var ise bu süre iki dakikaya düşecektir. Hadi gelin tarife geçelim:) Malzemelerimiz; 8 su bardağı un 650 ml ılık su 3 yemek kaşığı instant maya 1 tatlı kaşığı şeker 2,5 tatlı kaşığı tuz Tüm gereken malzemeler bu kadar. İlk olarak ılık suyumuzu bir kaba alıp içerisine mayay

LOREAL PARİS-ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ TECRÜBEM


                                                            Herkese Merhaba! 

          Sizlere yaklaşık 6 aydır kullandığım bu üründen, kullanım şekillerinden ve ne kadar işe yaradığından bahsedicem.

       İlk olarak kendi saç tipimden bahsetmek istiyorum. Benim saçlarım dalgalı, çabuk kabaran, elektriklenmeye müsait bir saç. Bu yaşıma kadar onları nasıl yatıştırırım diye özenli bir çaba sarfettim. Eğer banyodan sonra direk tarayıp ister kendi halinde kurumaya bırakim ister kurutma makinesiyle kurusun, aslan yelesi gibi ele avuca sığmaz bir hal alıyorlar.(aynı aşağıdaki gibi oluyorum:) ) Bu yüzden banyodan sonra şöyle rahat rahat kenara çekilip keyif yapamadım hiçbir zaman. Hep bir kremleme ve dikkatlice kurutmam gerekti.


            Bu ürünü de yine " biraz daha beni rahatlatacak, ağırlık yapmayacak, çabuk kuruyacak " bir ürün ararken buldum ve denemeye başladım. Aldığım günden beri birçok kullanım şeklini denedim. Açıkçası hepsinden ayrı ayrı memnun kaldım. Bence vaatlerini karşılayan bir ürün.


             Ben bu ürünü en sık iki şekilde uyguluyorum. Bunlardan birincisi ıslak banyodan çıkınca saçlarımı havluyla biraz kurulayıp tarıyorum ve çok az bir miktarda elime sıkıp saçıma yediriyorum ve üstünden bir kere daha tarayıp kendi halinde kurumaya bırakıyorum. Bu uygulama ile yıllardır şikayet ettiğim o uzun uğraşlardan tamamen kurtuldum. Beni en çok mutlu eden yönü bu. Ama bunun dışında gerçekten ne yapış yapış yapıyor saçları ne de ağırlık yapıyor. Saçlarınızı doğal yıkanmış hali gibi kullanıyorsunuz. Bu ağırlık yapan kremleri kullananlarınız bilir, saçlarınızın arasında parmaklarınızı gezdiremezsiniz, dolaşır kalır. Fakat bu kremle kesinlikle öyle bir şikayetim olmadı. 

          İkinci uygulama şeklim ise; banyodan sonra uygulamadım ya da saçlarım çok şekilsiz duruyor, kıvırcıkları sapıtmış durumda ve dışarı çıkmam gerekiyor diyelim. İşte bu sırada saçlarımı elimle ya da tarakla biraz açıp bu kremi kulak hizasından itibaren sürüyorum ve alttan yukarı doğru sıkıp bırakıyorum. Saçlarımın düzgün bukleleri geri gelmiş oluyor. Aynı zamanda elektriklenmiş görüntüde ortadan kalkıyor. Fiyatı da ürün için gayet iyi bence 12-15 tl arasında değişiyor. Ama çok az bir kullanım yettiği içinde ürün uzun süre gidiyor.

          İşte benim mucizevi yağ hikayem böyleydi. Ürünü ben üretmiş olsam bu kadar övmezdim galiba :) Ama tüm söylediklerimde çok samimiyim. Hepsi bizzat uyguladığım ve gördüğüm yönleri.

          Umarım almak isteyenler için faydalı olmuştur. Sormak istediklerinizi yorum bırakabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler:)

                                                             HOŞÇAKALIN ...    

Yorumlar

Popüler Yayınlar