Ana içeriğe atla

Nitelikli

MİNİ EKMEK TARİFİ

Herkese Merhaba :) Karantina günleri ile hemen hemen hepimizin hayatına giren  ekmek serüveni beni daha da önce yakalamıştı. Eşimin görevi sebebiyle köy hayatına giriş yapınca, en yakın bakkal da 5 km uzaklıkta olunca iş başa düştü :) Ekmeğimizi, yoğurdumuzu, peynirimizi, çökeleğimizi kendimiz yapar olduk. Başta bu kadar güzel olmuyorlardı tabii ki, deneye yanıla, ekleye çıkara sonunda her seferinde tutan ve bayılarak tükettiğimiz ekmek tarifimi bulmuş oldum. Sıfır katkı maddesi ile, içeriğini bildiğiniz leziz ekmekleriniz olacak. Ben yapacağım zaman biraz fazla yapıp buzluğa atıyorum ve tüketeceğimiz zamandan yarım saat önce çıkarıp çözdürüyorum. Küçük oldukları için çok çabuk çözünüyorlar. Mikrodalga fırınınız var ise bu süre iki dakikaya düşecektir. Hadi gelin tarife geçelim:) Malzemelerimiz; 8 su bardağı un 650 ml ılık su 3 yemek kaşığı instant maya 1 tatlı kaşığı şeker 2,5 tatlı kaşığı tuz Tüm gereken malzemeler bu kadar. İlk olarak ılık suyumuzu bir kaba alıp içerisine mayay

**XP KOZMETİK ÜRÜNLERİ DENEYİMİM**


Herkese merhaba :)
Bugün sizlerle XP markasının denediğim ürünleri hakkındaki olumlu ya da olumsuz düşüncelerimi paylaşıyorum.
Ben ilk olarak bu markadan dört ürün denemek istedim. Tercihlerim rimel, bb krem, far paleti ve pudra olmuştu. Kullandığım pudra bittiği için ve aldığım ürünün aynısını tekrar gittiğimde bulamadığım için malesef paylaşamıyorum. Aslında yeri gelmişken bu ürün ile ilgili en genel şikayetimden bahsedim. Benim en büyük hayal kırıklığım kullandığım ürünlerin aynısını gittiğimde bulamamam. Gittiğimde ya ambalaj değişmiş ya da içerik değişmiş oluyor ve tekrarlılığını koruyamıyorum malesef.



Şimdi gelelim ilk ürün olarak rimele.


Ben bu ürünü ilk kullanmaya başladığım zaman çok ıslaktı. Yok dedim ben bunu kullanamam. Daha sonra o kıvamı toplanmaya başladı ve kullanmaya devam ettim. Fırçalarının her ikisini de gerçekten çok beğendim çok güzel ayırıyor ve hiç topaklanma yapmıyor. Kokusu güzel ama parfümlü ürünlerden hoşlanmayanlar beğenmeyecektir çünkü baya yoğun bir çiçeksi kokusu var. Benim izlenimim genel olarak bu ürün için iyi, 12 tl gibi bir fiyat için kullanılabilir. Ama tek şikayetim çabuk kurudu. Sanırım içindeki ürün biraz az miktarda. Ben yine de beğendim ) 

Pudrasını paylaşamıyorum ama malesef bende bulamıyorum. Malesef diyorum çünkü gerçekten çok beğenmiştim. Fiyatı 5 tl idi ve kapatıcılığı olan bir pudraydı. Ben çok beğenmiştim. Bence pudralarına şans verebilirsiniz.  

Bir sonra ki denediğim ürünü bb krem oldu. Ama ilk günden bu güne kadar beni tedirgin eden bir ürün. Tamam kapatıcılığı güzel bb den beklenen performansı veriyor. Fakat kokusu eskimiş ya da bozulmuş gibi kokuyor ve yüzde dağıtırken yapış yapış bir hissiyat veriyor. Bu sebeplerden ben kullanmaya çekindim açıkçası. Cilt sonuçta tehlikeye atmamak gerek :)

Veee son olarak far paleti...


Bu far paletini kahve tonlarında bir palet ararken buldum ve denemek istedim. Bence çok doğal renkleri var ve geçiş-gölge yapmak için çok kullanışlı. 2 açık rengi çok iyi değil fakat ben baz gibi kullanıyorum onun için iyi oluyor çünkü renk vermiyor. Pigment olarak orta seviyede bir ürün ben çok uğraşmadan istediğim görüntüyü elde ediyorum ve tozutma yapmaması da çok güzel. 


Bu resimde de uygulanmış halini göstermek istedim. Dediğim gibi açık renkler belli olmuyor:) (sağ üstte) 
Ürünlerle ilgili düşüncelerim bu kadardı. Umarım faydalı olmuştur. 
Okuduğunuz için teşekkürler :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar