Ana içeriğe atla

Nitelikli

MİNİ EKMEK TARİFİ

Herkese Merhaba :) Karantina günleri ile hemen hemen hepimizin hayatına giren  ekmek serüveni beni daha da önce yakalamıştı. Eşimin görevi sebebiyle köy hayatına giriş yapınca, en yakın bakkal da 5 km uzaklıkta olunca iş başa düştü :) Ekmeğimizi, yoğurdumuzu, peynirimizi, çökeleğimizi kendimiz yapar olduk. Başta bu kadar güzel olmuyorlardı tabii ki, deneye yanıla, ekleye çıkara sonunda her seferinde tutan ve bayılarak tükettiğimiz ekmek tarifimi bulmuş oldum. Sıfır katkı maddesi ile, içeriğini bildiğiniz leziz ekmekleriniz olacak. Ben yapacağım zaman biraz fazla yapıp buzluğa atıyorum ve tüketeceğimiz zamandan yarım saat önce çıkarıp çözdürüyorum. Küçük oldukları için çok çabuk çözünüyorlar. Mikrodalga fırınınız var ise bu süre iki dakikaya düşecektir. Hadi gelin tarife geçelim:) Malzemelerimiz; 8 su bardağı un 650 ml ılık su 3 yemek kaşığı instant maya 1 tatlı kaşığı şeker 2,5 tatlı kaşığı tuz Tüm gereken malzemeler bu kadar. İlk olarak ılık suyumuzu bir kaba alıp içerisine mayay

BELİRGİN BUKLELER İSTEYENLER BURAYA :)


Herkese Merhaba:)

Dalgalı ve kabaran saçlara sahip birisi olarak bu tür saçları şekillendirmenin yatıştırmanın ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyorum :) Ben küçüklüğümden beri çok fazla düzleştirme, fön çekme ya da farklı saç modelleri denemeyi pek sevmezdim, pek de sabrım olmadığı için beceremezdim :) Bu yüzden devamlı kabarmasını önleyecek, banyo yapıp çıktığımda rahatça doğal halini kullanabileceğim bir ürün arardım. Liseden beri büyük keşfim Elidor'un belirgin bukleler adlı bu yeşil 7/24 şekillendirici bakım kremi oldu. Kaç yıldır benimle kendisi :) 


Bu krem banyodan sonra ıslak ya da kuru saça uygulanabilen durulanmayan bir krem. Ama ben en büyük etkisini banyodan sonra güzelce taradığım ıslak saçıma uyguladığım zaman görüyorum. Biraz yoğun bir yapısı olduğu için kuru saçta yapışık yapışık oluyor ve saçın onu emmesi zorlaşıyor. Ama banyodan çıktınız saçınız henüz ıslakken taradınız. Avucunuzun içine bu üründen biraz alın elinizin içinde ovalayın ve saçınızı aşağıya eğip alttan yukarı saçınızı sıkarak kremi saçınıza yedirin. Zaten yapmaya başladığınızda bile tel tel güzel bukleler oluşmaya başlayacaktır. Saçınızı geri atıp biraz da yanlardan aynı işlemi yapın. Daha da tarak vurmadan kendi halinde kurumaya bırakın. Sonuç gerçekten harika oluyor. Saçınızı şekillendirdiği gibi kabarmasını önlüyor ve asla kaskatı durmuyor. Çok doğal kendi saçınız gibi duruyor. 

Bu kremi özellikle yazın kullanmayı çok seviyorum. Saç kurutma derdimiz pek olmadığı için saçıma sürüp  öyle dışarı çıkabiliyorum. Ayrıca kokusu da bir harika ve çok kalıcı. Hatta üniversitede yurtta kalırken oda arkadaşlarım koridordan duş almış diye gelirdi :) Kokusu koridora bile yayılırmış. 

Eğer benim gibi inatçı saçlarınız varsa kesinlikle öneriyorum. Benim daimi vazgeçemeyeceğim, üretimden kalkmaması için dua ettiğim nadir ürünlerden biri. Bu ürünün ayrıca düz saçlar için olanı da var ama ben onu kullanmadığım için bir fikrim yok.  Ama dediğim gibi yeşil olanı bir harika.

Bu ürün ile ilgili diyeceklerim bu kadardı. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

HOŞÇAKALIN :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar