Ana içeriğe atla

Nitelikli

MİNİ EKMEK TARİFİ

Herkese Merhaba :) Karantina günleri ile hemen hemen hepimizin hayatına giren  ekmek serüveni beni daha da önce yakalamıştı. Eşimin görevi sebebiyle köy hayatına giriş yapınca, en yakın bakkal da 5 km uzaklıkta olunca iş başa düştü :) Ekmeğimizi, yoğurdumuzu, peynirimizi, çökeleğimizi kendimiz yapar olduk. Başta bu kadar güzel olmuyorlardı tabii ki, deneye yanıla, ekleye çıkara sonunda her seferinde tutan ve bayılarak tükettiğimiz ekmek tarifimi bulmuş oldum. Sıfır katkı maddesi ile, içeriğini bildiğiniz leziz ekmekleriniz olacak. Ben yapacağım zaman biraz fazla yapıp buzluğa atıyorum ve tüketeceğimiz zamandan yarım saat önce çıkarıp çözdürüyorum. Küçük oldukları için çok çabuk çözünüyorlar. Mikrodalga fırınınız var ise bu süre iki dakikaya düşecektir. Hadi gelin tarife geçelim:) Malzemelerimiz; 8 su bardağı un 650 ml ılık su 3 yemek kaşığı instant maya 1 tatlı kaşığı şeker 2,5 tatlı kaşığı tuz Tüm gereken malzemeler bu kadar. İlk olarak ılık suyumuzu bir kaba alıp içerisine mayay

GARNIER SAF & TEMİZ 3'ü 1 arada'yı NASIL BULDUM?


MERHABA :)

          Garnier'ın bu ürünü hakkında yorum yapabilmek için uzun süre kullanmak istedim. Çünkü bu ürünün sadece temizleme vaadi yok. Temizleme hakkında yorumlarınız hemen gelişebilir ama peeling ve maskenin vaatleri gözeneklere yönelik olduğu için bir anda sonuç vermesi beklenilemez. Gözenek takibi yapabilmek için bir kutusunu yarılayana kadar kullandım.

          Öncelikle ürünün bahsettiği özelliklerine bakacak olursak; ürün 3 farklı kullanımda başarılı olduğunu vaadediyor. Birincisi temizleme... Temizlemeden kastı ise yağlanmalardan, makyaj sonrası cildi arındırmaktan bahsediyor. İkincisi peeling...Peelingte bize verdiği vaat cildimizi ölü hücrelerden arındırmak ve gözenekleri temizlemek. Son kullanım şekli ise maske. Bu yöntem ile de içeriğinde ki beyaz kil sayesinde cildi matlaştırıp dengelediğini vaat etmiş. 

          Dediğim gibi bu ürünü çok uzun süre kullandım. Zaten üründen aşağıda gösterdiğim miktarda almanız gayet yeterli oluyor. İçindeki beyaz kil bütün yüzünüze yayılıp bembeyaz yapabilecek kadar yoğun. İçinde de peeling işlemini yapabilmesi için mavi mavi noktacıklar var. Ben bu ürünü gerçekten beğendim ve bitse de yine devam etmeyi düşünüyorum. Peki bütün vaatlerini gördün mü derseniz;


          Birinci temizleme şekli çok başarılı. Makyajımı çıkardıktan sonra yüzümü ıslatıp çok az bir miktar alıp yüzüme uyguluyorum ve yıkıyorum. Gerçekten de çok temizlenmiş, ferahlamış hissettiriyor. Sonrasında da cildime tonik uyguladığımda pamukta hiçbir kalıntı görmüyorum. Ayrıca sadece makyaj sonrası değil, cildimi yorgun ya da gün sonunda ağırlaşmış hissedersem de aynı şekilde kullanmayı çok seviyorum.

          İkinci peeling aşamasını da ben çok beğendim. Ama dediğim gibi bunu fark etmem uzun zaman aldı. Ben bu aşamayı şöyle kullanıyorum ; hafta da bir banyonun sonunda, o buharlı ortamda gözenekler açılmış ve yumuşamışken biraz alıp güzelce çok bastırmadan ovalıyorum. Özellikle t bölgem yağlanmaya daha çok müsait olduğu için o bölgelere uyguluyorum. Şimdilerde baktığımda burun ve burun çevremde siyah noktaların azaldığını ve gözenek görüntümün daha küçük küçük olduğu görüyorum. O yüzden bu işlemi düzenli olarak yapmaya devam ediyorum.

          Son olarak maske... Ben bu maske yöntemini cildimin daha çok yağlandığı dönemlerde haftada iki kere filan uyguluyorum. Benim cildim yağlı olduğu için önceleri sabah kalktığımda cildimin burun kenarlarımın parlak parlak olduğunu görürdüm. Bu ürünü kullanmaya başlayalı bu görüntü azaldı. Yanlış anlaşılmasın cildimi kurutmadı, yine yumuşak ama o aşırı yağlı görüntüyü sanırım dengeledi. Bu yüzden bu aşamada gayet başarılı benim için. 

          Bu ürünü karma ve yağlı ciltler için önerebilirim. Ama kuru ciltler için uygun olmadığını, çok fazla kurutup gereceğini düşünüyorum. Denemek isteyip çekinenler varsa ben öneririm. Hiçbir sivilcelenme ya da aksi bir durum yaratmadı. 

HOŞÇAKALIN :)

Yorumlar

  1. ferahlatma hissi çok iyi bende kullandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok ferahlatıcı, özellikle yazın çok iyi hissetiriyor😊

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar