Ana içeriğe atla

Nitelikli

MİNİ EKMEK TARİFİ

Herkese Merhaba :) Karantina günleri ile hemen hemen hepimizin hayatına giren  ekmek serüveni beni daha da önce yakalamıştı. Eşimin görevi sebebiyle köy hayatına giriş yapınca, en yakın bakkal da 5 km uzaklıkta olunca iş başa düştü :) Ekmeğimizi, yoğurdumuzu, peynirimizi, çökeleğimizi kendimiz yapar olduk. Başta bu kadar güzel olmuyorlardı tabii ki, deneye yanıla, ekleye çıkara sonunda her seferinde tutan ve bayılarak tükettiğimiz ekmek tarifimi bulmuş oldum. Sıfır katkı maddesi ile, içeriğini bildiğiniz leziz ekmekleriniz olacak. Ben yapacağım zaman biraz fazla yapıp buzluğa atıyorum ve tüketeceğimiz zamandan yarım saat önce çıkarıp çözdürüyorum. Küçük oldukları için çok çabuk çözünüyorlar. Mikrodalga fırınınız var ise bu süre iki dakikaya düşecektir. Hadi gelin tarife geçelim:) Malzemelerimiz; 8 su bardağı un 650 ml ılık su 3 yemek kaşığı instant maya 1 tatlı kaşığı şeker 2,5 tatlı kaşığı tuz Tüm gereken malzemeler bu kadar. İlk olarak ılık suyumuzu bir kaba alıp içerisine mayay

NEUTROGENA BESLEYİCİ BAKIM KREMİ


Herkese Merhaba :)

Bugün sizlerle son zamanlarda kullandığım ve favorilerime giren bir kremden bahsedicem. Neutrogena'nın besleyici bakım kremini 3 ay önce kullanmaya başladım. Önce ki kremimi değiştirmek istediğim için arayışa girmiştim ve çok kuruyan bir cilde sahip olduğum için yoğun nemlendirecek bir krem arıyordum. Raflar da gezinirken bu markanın ürünlerine takıldım. Tüm vücudu nemlendirebileceğim iki çeşit ürünü vardı. Ben daha yoğun besleyici olanını tercih ettim.

Ambalajında "çok kuru ciltler için anında rahatlama" kelimesi beni anında tavladı. Çünkü benim bazen aşırı şekilde kuruyup gerilebilen sonra da aşırı gerildiği için kaşıntı gibi rahatsızlıklar veren bir cildim var. Bu gibi durumlarda hemen kremlere sarılıyorum ve her krem de süper etki göstermiyor. Bundan önce kullandığım krem nemlendirmiyor, su gibi uçup gidiyordu. Hatta sonrasında minik minik sivilceler çıkarttığını da gözlemlemiştim. O kremi bıraktığım anda Neutrogena ile tanışmam harika oldu. Çünkü tam da dediği gibi rahatsız hissettiğim an sürer sürmez rahatlatıyor. Hem kokusuyla bir ferahlık veriyor hemde anında yumuşacıcık yapıyor. Ve uzun süre cildimin nemli kalmasını sağlıyor. Ben abartmıyorum gün içinde saatte bir krem sürerdim, yüzüme ellerime. Ama bu kremi kullanmaya başlayalı bu süre azaldı. Çünkü gerçekten cildi neme doyuruyor. Bu krem tüm vücuda ayrıca da yüze de uygulanabiliyor. 300 ml 'lik bu ürünü yaklaşık 13 tl ye aldım diye hatırlıyorum. Çok yoğun olduğu içinde uzun süre gideceğini düşünüyorum.


Peki bu ürünün hiç mi eksisi yok derseniz? Var :) Ama kötü bir eksi değil bence hem iyi hem kötü :) Şöyle ki bu ürün çok yoğun olduğu için emilimi biraz uzun sürebiliyor. Ve üzerine makyaj yapmayı ya da hemen sürüp dışarı çıkmayı biraz engelliyor. Tamamen emilmesini beklememiz gerekiyor. Bu yüzden kullanımı biraz kısıtlanıyor. Ben makyaj altına ya da dışarı çıkacağım anlarda gün içinde kullanmak için başka bir krem arayışındayım. Hatta bu ürünün hızlı emilen formülü vardı. Onu alıp deneyip sizinle de paylaşmak istiyorum. 

Uzun lafın kısası, yoğun nemlendirme isteyen, bakım maskeleri sonrası cildime uygulayabileceğim bir krem arıyorum diyenler için kesinlikle öneriyorum. Kuru ciltler için harika bir krem.

Eğer bahsettiğim gibi makyaj öncesi daha hızlı emilen krem önerileriniz varsa yorumlara bekliyorum :)

HOŞÇAKALIN :)

Yorumlar

  1. Öncelikle şirinleri çok ama çok seviyorum. Hatta kampanyası olan pek çok üründen biraz biraz toparladım. Hatta beni buraya onların resmi getirdi. Korkan ve uykucu şirinim yok onlar sana nereden çıktııı :))) Krem konusunda da bir şeyler söylemek istiyorum. Neutrogena'nın bir de beyaz kutuda olanı var. O biraz daha hızlı emiliyor ama mavisi kadar nemlendirmiyor. Fiyat olarak da gayet uygun almışsın gerçekten kullanım süresi uzun oluyor. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi bir şirinler hayranı daha :) Çok memnun oldum. Bende kinder sürpriz yumurtalarından biriktirdim yıllar önce malesef aynı seriyi şimdi çıkarmıyorlar :( Bende de şirine eksik. Bende beyaz kutuyu aldım şimdi deniyorum, yakında onun hakkında da görüşlerimi yazıcam. Sevgiler :)

      Sil
    2. Aaa ben bu cevabı nasıl görmemişim :) Şimdi kraker yazına yorum yaparken aklıma geldi. "Bir yerde daha vardı şirinli, yorum yapmıştım." diye düşündüm. Bir bakayım dedim meğer o da sizmişsiniz :)) Ben de kinderden biriktirmiştim. Nişanlım da D&R den bir kaç çeşidini hediye etmişti. Ama orada baktım da çok pahalı o yüzden devamını alamadım :( Ne çok konuşasım varmış yahu :) Sevgileeer :)

      Sil
    3. Evet ya malesef çok pahalı bende bıraktım biriktirmeyi😊sevgiler💕

      Sil
  2. Benim cildimde cok kuru sürekli krem sürüyorum. Yagli krem sürsem bir dert sürmesem ayri bir dert :)

    Bunu ögrenmem ii oldu. Tesekkrler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu durumdan çok dertliyim ama bu kremden çok memnunum gerçekten.Sevgiler :)

      Sil
  3. Neutrogena'nın kremlerini bu sene kullanmaya başladım ve çok memnun kaldım. Keşke daha önce kullansaymışım diyorum. Hem ele hem yüze çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar iade-i ziyarete geldim :)

    YanıtlaSil
  5. neutrogena'nın bütün ürünleri çok iyi oluyor. Ben de kuru bir cilde sahibim ve deneyeceğim. Bu arada blog etkinliği için iade-i ziyarete geldim :) ben blogunuza abone oldum. Aynı şekilde benim bloguma da e-mail ile abone olunuyor. Olursanız çok sevinirim. Bekliyorum... www.idilob.com

    YanıtlaSil
  6. Canım büyük blog takip etkinliğinde takibe almışsın bende seni almaya geldim fakat izleyiciler butonun yok mu? istersen yazının altına kendi linkini koyarak sayfanda paylaşabilrisin böylece daha da büyürüz sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyiciler butonu anasayfada sol üstte üç çizgiye basınca açılan sekmede var canım . Bende takip etkinliğini hemen paylaşıcam sevgiler :)

      Sil
  7. Merhabalar, büyük blog takip etkinliğinden geldim ve derhal takipe aldım. Sizi de bekliyorum.. :) https://kelimeleringucu1.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  8. büyük blog tekinliğinden geliyorum. Bizdeki yazıyı kopyalayıp sayfanızda alt kısma kendi blog linkinizi de ekleyerek paylaşırsanız birlikte daha çabuk büyürüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hemen paylaşıcam sevgiler :)

      Sil
    2. büyük blog tekinliğinden geliyorum. Bizdeki yazıyı kopyalayıp sayfanızda alt kısma kendi blog linkinizi de ekleyerek paylaşırsanız birlikte daha çabuk büyürüz www.rnkync.blogspot.com.tr

      Sil
  9. ''Büyük Blog Takip Etkinliği''katılımınız ve takibiniz için teşekkür ederim.Ben de sizi G+ takipteyim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar