Ana içeriğe atla

Nitelikli

MİNİ EKMEK TARİFİ

Herkese Merhaba :) Karantina günleri ile hemen hemen hepimizin hayatına giren  ekmek serüveni beni daha da önce yakalamıştı. Eşimin görevi sebebiyle köy hayatına giriş yapınca, en yakın bakkal da 5 km uzaklıkta olunca iş başa düştü :) Ekmeğimizi, yoğurdumuzu, peynirimizi, çökeleğimizi kendimiz yapar olduk. Başta bu kadar güzel olmuyorlardı tabii ki, deneye yanıla, ekleye çıkara sonunda her seferinde tutan ve bayılarak tükettiğimiz ekmek tarifimi bulmuş oldum. Sıfır katkı maddesi ile, içeriğini bildiğiniz leziz ekmekleriniz olacak. Ben yapacağım zaman biraz fazla yapıp buzluğa atıyorum ve tüketeceğimiz zamandan yarım saat önce çıkarıp çözdürüyorum. Küçük oldukları için çok çabuk çözünüyorlar. Mikrodalga fırınınız var ise bu süre iki dakikaya düşecektir. Hadi gelin tarife geçelim:) Malzemelerimiz; 8 su bardağı un 650 ml ılık su 3 yemek kaşığı instant maya 1 tatlı kaşığı şeker 2,5 tatlı kaşığı tuz Tüm gereken malzemeler bu kadar. İlk olarak ılık suyumuzu bir kaba alıp içerisine mayay

DIADERMINE DERİNLEMESİNE TEMİZLEYİCİ YÜZ YIKAMA JELİ


Merhaba :)

Tekrar bir ürün deneyimleme ve yorumlama ile karşınızdayım. Bu ürünü uzun bir zamandır kullanıyorum. Aslında hiç araştırmadan bir watsons indirim gününde görüp denemek için almıştım. Ne ön yardım ne de bir fikrim vardı bu ürünle ilgili. 

Bu ürünün temel amacı siyah noktaları yok etmek, cildi arındırmak ve görünümünü eşitlemek. Kullanım önerisi tüm cilt tipleri için günlük olarak nemli cilde uygulamak ve bol suyla durulamak.


Ben bu ürünü yazın başından beri kullanıyorum. Hem sıcak yaz günlerinde deneyimleme hemde kış soğuklarında kullanma fırsatı buldum. Ama en başta söylemeliyim ki ürünün üzerinde normal/karma ve yağlı ciltler için demesine rağmen ben sadece yağlı ciltlerin kullanmasını öneririm. Ben yağlı bir cilt yapısına sahibim ve benim cildimi bile bazı günler hafifçe geriyor. Daha kuru ciltleri iyice kurutacağını düşünüyorum. Bulunduğu vaadler hakkında ne düşünüyorum, buna değinecek olursam; Siyah noktalar hakkında açıkçası bir beklentim yoktu ve yok edeceğini de düşünmüyordum. Nitekim de öyle oldu. Siyah noktaları temizleme gibi bir durumda etkili değil. Ben siyah noktalar için daha peeling yapan ürünlerin etkili olduğunu düşünüyorum. Siyah noktalarda başarısız tamam ama bence temizlik konusunda oldukça başarılı. Ben bu ürünü gün sonunda makyaj yapsam da yapmasam da cildimi temizlemek için kullanıyorum. Kullanım sonunda cildimin yorgunluğunu bile aldığını, hafiflediğini hissediyorum.


Ambalajında içerisinde arındırıcı mentol olduğundan bahsediyor. Ama kesinlikle naneli değil aksine çok ferah kokan ve benim bayıldığım bir çiçek kokusu var. Kullandıktan sonra o koku cildinizde kalıyor ve kokusu gitmesin diye krem sürmek bile istemiyorum :) Gece uygulayıp yattığım için mis kokularla ferah ferah yatıyorum :)

Fiyatı da oldukça uygun, 10 tl gibi bir maliyeti var. Bezelye büyüklüğünde almanız tüm yüze yettiği için de çok uzun süre sizinle beraber oluyor. Ayrıca ambalajı çok sağlam. Ters durduğu halde hiç bir şekilde akma filan olmadı. Seyahatlerinizde rahatça yanınızda taşıyabilirsiniz.

Benim bu ürün hakkında görüşlerim böyleydi. Yine alır mısın derseniz kesinlikle bitmeden alıp yedeklicem :) 

HOŞÇAKALIN :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar